Hotel na miarę XXI wieku, czyli kilka słów o telewizji hotelowej

XXI wiek ma swój wymagania. Zmienił się obecnie styl życia, charakter wykonywanej pracy oraz wiele innych spraw. W związku z tym nadszedł także moment zmiany standardów życia, a co za tym idzie – powstawanie hoteli o nowej jakości. W co koniecznie trzeba zainwestować, aby mieć hotel na miarę XXI wieku? Na pewno niezbędnym narzędziem jest telewizja hotelowahttp://www.intelihotel.pl/blog/zalety-telewizji-hotelowej/. Dlaczego?

Hotel przyszłości

Przede wszystkim należy dopasować się do standardów dzisiejszego życia. Czy to oznacza wygodniejsze łóżka? Czyściejszą pościel? A może chodzi o dodatkowe udogodnienia? Niestety nie do końca. Jeszcze do niedawna standard hoteli można było podnosić poprzez inwestowanie w spa, gabinety medycyny estetycznej, ciekawie zaopatrzony bar czy kucharzy oferujących kuchnie całego świata. Dzisiaj jednakże wszystkie powyższe rzeczy stanowią już na pewnym poziomie jakiś standard. Co zatem można zrobić, aby wyjść poza niego i przyciągnąć klientów? Otóż warto zainwestować w nowoczesne technologie.

XXI wiek pod znakiem technologii i nauki

Warto bowiem zauważyć, że dzisiaj właśnie to jest najbardziej udoskonalane. Nikt nie zmienia już samego samochodu – dodawane są natomiast technologie umożliwiające bezpieczniejszą, szybszą, bardziej komfortową jazdę. Tak samo sprawa wygląda ze hotelami. Tu warto inwestować przede wszystkim w telewizję hotelową.

Czym jest telewizja hotelowa?

Jednak w zasadzie, to co to jest ta telewizja hotelowa? Przecież to już od dawna odbiornik TV musi być w każdym pokoju. Tu jednakże chodzi o coś znacznie więcej. Przede wszystkim należy podkreślić, że telewizja hotelowa jest w pełni zintegrowana z całym systemem hotelowym oraz że jest podłączona do Internetu oraz umożliwia połączenie z wieloma urządzeniami multimedialnymi. Zatem telewizja hotelowa to nie sam ekran, lecz w zasadzie cały system zarządzania hotelem. Jakie daje on możliwości?

Zalety telewizji hotelowej

Jest ich naprawdę bardzo dużo! Warto jeszcze dodać, że zalety te wzajemnie wpływają na siebie, generując tym samym dodatkowe korzyści zarówno dla pracowników, jak i dla właścicieli tudzież dla gości. Jak jednak przedstawiają się te podstawowe zalety telewizji hotelowej?

1) Możliwość prowadzenia videokonferencji – to na pewno docenią wszyscy, którzy podróżują w celach służbowych.

2) Zamawianie i regulowanie rachunków z pokoju – ta zaleta telewizji hotelowej usprawnia znacznie pracę, redukuje ilość pomyłek oraz jest bardzo wygodna dla klienta.

3) Wybór programów i filmów – tu klient po całym dniu ma możliwość obejrzenia tego, na co naprawdę ma on ochotę. Zaś dla właściciela hotelu jest to szansa na dodatkowy zarobek w postaci opłat za pewne najnowsze filmy itd.

4) Reklamy i oferta – telewizja hotelowa może także służyć do przedstawiania oferty klientom w postaci reklam. Co znowu przekłada się na zysk dla hotelu.

5) Personalizacja oferty – warto podkreślić, że taka telewizja hotelowa umożliwia zapamiętanie profilu każdego klienta. Wiedząc co dana osoba zamawiała itd. możemy następnym razem spersonalizować ofertę specjalnie dla niej, co jest korzystne dla obydwu stron. Ponadto takie dane od gości hotelowych umożliwią nam przeprowadzenie pełnej analizy całego obiektu.

Oczywiście to jest tylko część zalet telewizji hotelowej.

Telewizja hotelowa, a koszty

Wiele jednak osób zada obie podstawowe pytanie – czy rzeczywiście wszystkie zalety telewizji hotelowej są na tyle dobre, że warto ponieść koszty instalacji takiej telewizji? Oczywiście, że tak! Przede wszystkim wówczas nasz hotel będzie oferował lepszy standard, będziemy mieć więcej gwiazdek, a co za tym idzie – zyski ze wszystkich pokoi znacznie wzrosną!