Dlaczego warto zainwestować w nowoczesny software call center?

Wiele firm ma działające centrale telefoniczne w swoich siedzibach. Niektóre są starsze, inne młodsze, ale na pewno tradycyjne centrale nie mają tylu funkcji, ile może nam dać nowoczesne oprogramowanie. Dlaczego warto zainwestować w najnowsze rozwiązania dostępne na rynku?

Zaoszczędź pieniądze w swojej firmie

Przede wszystkim warto się zastanowić, ile płacimy dotychczas za działanie centrali telefonicznej w naszej firmie. Oczywiście, mamy już za sobą największą inwestycję, jednak na bieżąco trzeba dodatkowo płacić za serwis, aktualizację i doposażenie czy usługi telekomunikacyjne jak trakty i numery dostępne od operatora. Nierzadko zdarza się, że te dodatkowe opłaty stanowią nawet połowę kosztów całego systemu. Dzięki temu, że wybierzemy nowoczesny software call center dostępny w chmurze, będziemy mogli zapłacić dużo mniej. Za wszystko odpowiada bowiem dostawca, a firma płaci tylko za dostęp do oprogramowania. Nie musimy się już więc martwić wcześniej wymienionymi opłatami, a tylko miesięcznym abonamentem.

Nie trać klientów z powodu oprogramowania

Klienci nie lubią czekać długo na linii, są niecierpliwi i zależy im na tym, żeby jak najszybciej połączyć się z konsultantem, a następnie rozwiązać swój problem. Dlatego warto zainwestować w nowoczesny software call center, dzięki któremu takie oczekiwanie nie będzie potrzebne. W przypadku, gdy klient musiałby zbyt długo oczekiwać na połączenie, dostanie na ten temat informację. Automat powie mu również, że może się rozłączyć, ponieważ pierwszy konsultant, który będzie wolny, połączy się z nim. Tym samym na pewno firma nie przegapi nawet najbardziej kluczowego klienta. Zadowolenie kontrahentów na pewno będzie duże, ponieważ nie będą marnować czasu na oczekiwanie, a po prostu później odbiorą telefon.

Zadbaj o jakość obsługi również przez software

Obecnie obsługa klienta najwyższej jakości odbywa się na zasadach indywidualizacji rozmówcy. Ważne jest zatem, aby dobrze zidentyfikować dzwoniący numer, a tym samym klienta, który się z nami kontaktuje. Na pewno firma zyska dodatkowe punkty, gdy konsultant łącząc się z klientem zwróci się do niego bezpośrednio, a nie będzie dopytywał o podstawowe dane. Dzięki oprogramowaniu będzie się to odbywać automatycznie, gdy telefon zostanie przełączony do konsultanta, na ekranie jego komputera wyświetlą się informacje z bazy.