Centrala VoIP – technologia, w którą warto zaiwnestować?

Interesuje Cię usługa zautomatyzowanego przekazywania połączeń w Twojej firmie? Szukasz taniego call center? Wydaje Ci się, że centrala telefoniczna to starsza pani odbierająca telefon? Jeśli tak, to koniecznie powinieneś zapoznać się czym jest centrala VoIP.

Technologia, w którą warto zainwestować?

W ostatnich czasach odnotowano gwałtowny wzrost rozwoju technologii teleinformatycznej. Centrala voip to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na zwiększenie wydajności telefonicznej w firmie, przy zminimalizowaniu kosztów. Takie rozwiązanie jest idealna dla każdego przedsiębiorstwa, bez względu na jego wielkość. W elastyczny sposób można dopasować ofertę do swoich indywidualnych potrzeb. W ramach centrali VoIP, można otrzymać m.in. proste menu IVR, możliwość nagrywania połączeń, zaawansowany system obsługi klienta (zawierający funkcję odbioru i automatycznego wykonywania połączeń), oraz wiele więcej. Dzięki temu, skutecznie zwiększysz skuteczność swojej działalności biznesowej. Zwiększysz efektywność swojego marketingu, a przy tym zapewni wzrost satysfakcji Twoich klientów.

Jakie zalety ma to rozwiązanie?

Priorytetem centrali VoIP jest szybkie reagowanie na potrzeby odbiorców Twoich usług, poprzez dostęp do pomocy technicznej, niezbędnych informacji, błyskawicznego złożenie zamówienia. Zaletami systemu VoIP jest niewątpliwie czystość połączeń (bez zakłóceń i trzasków), korzystna cena, prosta i intuicyjna obsługa. Takie call center znacznie przewyższa tradycyjne telefonie stacjonarne. Wyróżnia się wysokim poziomem jakości, za najniższą cenę. Centrala voip jest dostępna również, w tzw. chmurze, co jeszcze bardziej ułatwia pracę. Wirtualna centrala w chmurze sprawia, że niskim kosztem możesz stworzyć nowoczesne centrum dowodzenia. Jeśli masz dostęp do szybkiego łącza internetowego, połączenia VoIP możesz wykonywać także za pośrednictwem komputera. SPIKON każdemu klientowi zapewnia dogodne warunki współpracy. Nie bez powodu usługi tego dostawy zdobyły rzeszę stałych i zadowolonych klientów. Decydując się na centralę VoIP otrzymasz spersonalizowane, oraz w pełni profesjonalne call center.