Centrala telefoniczna voip: do czego się przydaje?

Centrala telefoniczna voip to bardzo przydatne rozwiązanie w wielu firmach. Przede wszystkim bardzo pomaga w obsłudze klientów i ściąganiu dodatkowych zleceń. To jednak nie jej wszystkie zalety. Dowiedz się, w czym jeszcze może pomóc.

Swobodny przepływ informacji między działami

Dużą zaleta nowoczesnych rozwiązań jest przed wszystkim łatwość komunikacji między pracownikami. Wynika to w głównej mierze z faktu, że każdy konsultant ma dostęp do informacji przy danym rekordzie. Może sprawdzić historię klienta oraz notatki zostawione przy danym rekordzie. W ten sposób można wiele zdziałać. Wszelkie ustalenia z klientem są na bieżąco zapisywane, a każdy pracownik ma dostęp do takich danych w dowolnym momencie. To bardzo ważne. W ten sposób można zaproponować dobrze spersonalizowaną ofertę. Agent ma bowiem do dyspozycji odpowiednie narzędzia, które mogą bardzo pomóc. Na podstawie wcześniej wykonanych transakcji, a także ustaleń z innymi konsultantami będzie w stanie dużo szybciej dopasować dobrze skomponowaną ofertę.

Większa kontrola kampanii

Centrala telefoniczna voip umożliwia również kontrole pracowników. Można na bieżąco i z dowolnego miejsca na świecie sprawdzać ilość podpisanych umów, weryfikować założenia kampanii i w razie czego jak najszybciej reagować. W ten sposób można skutecznie podnieść wskaźniki sprzedaży. Warto trzymać rękę na pulsie. Taka możliwość jest nieoceniona dla menadżerów, którzy są odpowiedzialni za prawidłowe funkcjonowanie całych działów. Jeśli widzą, że działania nie idą jak trzeba, mogą temu szybko zapobiegać. Sposobów na to jest co najmniej kilka. Jednym z nich jest poprawienie skryptu rozmów. Bardzo często źle skontrowany szablon, który mają do dyspozycji konsultanci może być przyczyna wielu porażek. Lepiej więc dobrze go zaplanować, by porem nie mieć z tego tytułu żadnych problemów. Bywa, że niewielka zmiana w skrypcie może spowodować ogromne zmiany we współczynniku konwersji.

Niedrogie wdrożenie i eksploatacja

Dobrze wiedzieć, że centrala telefoniczna voip jest bardzo łatwa we wdrożeniu, a do tego jest to stosunkowo nieduży koszt. Tak naprawdę nie trzeba inwestować w łącza telefoniczną i odpowiednią infrastrukturę. Wystarczy mieć jedynie komputer z dostępem do Internetu, by na nim zainstalować dedykowaną aplikacje. Płaci się tylko za ilość faktycznie wykorzystywanych stanowisk. Dzięki temu można regulować wydatki. W miesiącach większego zapotrzebowania, wystarczy zatrudnić więcej konsultantów, by załatwić problem.